onsdag 11. mars 2009

Div kort fra meg;-)




10 kommentarer:

May-Bente sa...

Ååååå så flotte kort!!

Klem fra meg!

marit80 sa...

Her var det kommet mange flotte kort siden sist :)

Pia sa...

såå flotte kort og fine motiver du har brugt

Nina sa...

Wow, så nydelige kort ♥♥♥ Kjempe søte motiv, og så innmari smart den løsningen med engelen og blomsten :)

Anonym sa...

Hei!
Skikkelig flotte kort du lager!
Hvis du vil kan du titte innom ett nytt kortscrappeforum. Det har nettopp startet, men jeg håper vi blir mange brukere som kan inspirere hverandre med hobbyen vår.
http://kortscrapping.diskusjonsforum.no/

Hilsen Makrella

marita sa...

Mange flotte kort fra deg igjen May-Britt:-)

Klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Søte kort, May Britt :) Likte spesielt godt det første kortet ditt her.. herlig! :)
Ha ei herlig veke videre :) Godklem til deg

Ann-Helen sa...

Kjempefine kort May-Britt!! Likte veldig godt fargene du har brukt på det nederste jeg da;)

Maya sa...

Åhhhh se hängel kortet da!!
Såååå nydelig!
Klem fra Maya :)

Meretekj sa...

Du lager så utrolig mye fint,det er en drøm å se i bloggen din.
De Gorjusstemplene er så fine,kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?
Klem fra Merete