søndag 25. januar 2009

Kort i kalde farger;-)


9 kommentarer:

line sa...

Dette var et nydelig og delikat kort!

Iselin sa...

Nok et nydleig kort fra deg May Britt!
Flott med de sarte fargene.

❤ Kaia sa...

Nydelig kort, og så er det så fint med de små rosene, tror jeg må til innkjøp av noen sånne, de pynter så fint opp på kortet.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så nydelig kort :) Ja, eg vil gjerne ta utfordringa di :) Men må avvente litt, siden vi er i Sogn, og er ikkje tilbake i bergen før på tirsdag trur eg.. :) Så da skal eg leite i arkivet :) Ønsker deg ei flott veke! Godklem

Pia sa...

Et rigtig fint vinter kort

Agnetha sa...

For et nydelig kort:)

Inne i bloggen min ligger en award til deg

Vibeke sa...

Kjempe nydelig kort:)

marit80 sa...

Nydelig kort du har laget:)

pia iris sa...

flotte farger og nydelig kort.
likte at kantene var svertet.
likte og den oppbygningen av papirer du hadde bak stempelet :-)