søndag 25. januar 2009

Kort i kalde farger;-)


9 kommentarer:

line sa...

Dette var et nydelig og delikat kort!

Isse sa...

Nok et nydleig kort fra deg May Britt!
Flott med de sarte fargene.

Kaia sa...

Nydelig kort, og så er det så fint med de små rosene, tror jeg må til innkjøp av noen sånne, de pynter så fint opp på kortet.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så nydelig kort :) Ja, eg vil gjerne ta utfordringa di :) Men må avvente litt, siden vi er i Sogn, og er ikkje tilbake i bergen før på tirsdag trur eg.. :) Så da skal eg leite i arkivet :) Ønsker deg ei flott veke! Godklem

Pia sa...

Et rigtig fint vinter kort

Agnetha sa...

For et nydelig kort:)

Inne i bloggen min ligger en award til deg

Vibeke sa...

Kjempe nydelig kort:)

marit80 sa...

Nydelig kort du har laget:)

pia iris sa...

flotte farger og nydelig kort.
likte at kantene var svertet.
likte og den oppbygningen av papirer du hadde bak stempelet :-)